zaterdag 8 november 2025
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 21:39 EVEN TOT HIER NPO 1 16,9 49,5 2.813.000 3.352.000
2 20:29 WIE IS DE MOL NPO 1 16,6 40,1 2.752.000 3.282.000
3 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 7,9 24,0 1.319.000 1.728.000
4 19:59 TRIBUTE BATTLE OF THE BANDS SBS 6 7,9 20,8 1.318.000 1.756.000
5 22:39 STUDIO SPORT VOETBAL NPO 1 5,3 30,7 885.000 1.412.000
6 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 5,3 30,6 880.000 1.058.000
7 21:39 ALLESKUNNER VIPS SBS 6 5,1 15,3 846.000 1.487.000
8 22:46 HART VAN NEDERLAND SBS 6 4,8 25,0 791.000 980.000
9 20:01 OH WAT EEN JAAR RTL 4 4,6 12,4 762.000 1.579.000
10 14:56 AUTOSPORT F1 GP SPRINT BRA Viaplay TV 4,5 44,9 747.000 944.000
11 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 4,5 17,8 747.000 926.000
12 18:34 RTL BOULEVARD RTL 4 4,2 20,0 698.000 1.109.000
13 15:12 AUTOSPORT F1 GP WEDSTRIJD GESTAAKT Viaplay TV 4,1 46,7 686.000 830.000
14 21:38 POSTCODE LOTERIJ EEN TEGEN 100 RTL 4 4,1 12,1 674.000 1.066.000
15 18:16 EDITIE NL RTL 4 4,0 22,6 658.000 831.000
16 19:15 KASSA NPO 2 3,9 15,6 649.000 997.000
17 18:32 EENVANDAAG NPO 1 3,7 20,1 619.000 872.000
18 20:41 STERREN OP HET DOEK NPO 2 3,6 8,6 601.000 812.000
19 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 3,6 20,8 594.000 634.000
20 19:05 BIJ ONS IN DE DIERENTUIN NPO 1 3,5 14,6 589.000 923.000
21 23:04 SHOWNIEUWS SBS 6 2,6 18,7 435.000 785.000
22 18:30 AUTOSPORT F1 GP BRA KW Viaplay TV+ 2,3 8,6 388.000 1.013.000
23 20:08 BLAUW BLOED NPO 2 2,3 7,0 384.000 550.000
24 18:28 LACHEN OM HOME VIDEOS SBS 6 2,3 10,4 382.000 900.000
25 23:37 STUDIO SPORT NPO 1 2,2 21,7 370.000 582.000

Dit zijn de definitieve (geconsolideerde) kijkcijfers volgens NMO, deze omvatten zowel het live kijkgedrag als het uitgesteld kijken op de uitzenddag zelf én in de zes dagen daarna. Deze cijfers worden ook wel TV Zendertotaal genoemd. Ze vallen altijd hoger uit dan de voorlopige kijkcijfers (Uitzenddag), die alleen het kijkgedrag op de dag van uitzending weergeven.

De Stichting Nationaal Media Onderzoek (NMO) (opgericht op 1 januari 2024) is een samenwerkingsverband tussen marketingbrancheorganisaties van mediabedrijven – MMA, NDP Nieuwsmedia, Audify, Vinex en Screenforce – samen met de bvA (vertegenwoordiger van adverteerders) en de bij het PMA aangesloten mediabureaus.

Definitieve Kijkcijfers

Combinatie van kijkcijfers op de dag van uitzending en uitgesteld kijken tot en met 6 dagen erna.

KDH: Kijkdichtheid

Het percentage van de doelgroep dat gemiddeld naar het programma heeft gekeken.

MADL: Marktaandeel

Het aandeel van het programma binnen het totale kijkerspubliek van de doelgroep.

GEM: Gemiddeld aantal kijkers

Het gemiddelde aantal mensen dat het programma heeft bekeken (gebaseerd op kijkdichtheid).

TOT: Totaal aantal kijkers

Aantal personen dat minstens één minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).