zaterdag 1 november 2025
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:29 WIE IS DE MOL NPO 1 18,5 47,9 3.081.000 3.647.000
2 21:42 EVEN TOT HIER NPO 1 17,8 51,8 2.953.000 3.726.000
3 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 8,8 31,3 1.457.000 1.865.000
4 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 6,6 27,7 1.099.000 1.296.000
5 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 6,3 30,6 1.052.000 1.216.000
6 22:42 STUDIO SPORT VOETBAL NPO 1 6,1 35,4 1.019.000 1.673.000
7 17:21 SCHAATSEN NK AFSTANDEN 500M DAMES NPO 1 5,6 37,0 930.000 1.181.000
8 18:34 RTL BOULEVARD RTL 4 5,2 24,6 857.000 1.324.000
9 18:31 EENVANDAAG NPO 1 5,1 24,4 854.000 1.195.000
10 15:32 SCHAATSEN NK AFSTANDEN NPO 1 5,1 48,8 853.000 1.541.000
11 20:01 OH WAT EEN JAAR RTL 4 4,6 13,3 761.000 1.561.000
12 19:05 BIJ ONS IN DE DIERENTUIN NPO 1 4,4 19,5 734.000 1.190.000
13 18:17 EDITIE NL RTL 4 4,2 20,3 700.000 879.000
14 21:36 POSTCODE LOTERIJ EEN TEGEN 100 RTL 4 4,1 12,1 679.000 1.078.000
15 19:16 KASSA NPO 2 4,1 17,7 678.000 1.010.000
16 22:37 HART VAN NEDERLAND SBS 6 4,1 20,5 674.000 835.000
17 21:30 ALLESKUNNER VIPS SBS 6 3,8 11,0 633.000 901.000
18 14:04 SCHAATSEN NK AFSTANDEN 3KM DAMES NPO 1 3,8 52,1 632.000 1.117.000
19 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 3,7 17,8 610.000 673.000
20 16:23 VOETBAL ED AJAX HEERENVEEN ESPN2 2,9 18,3 490.000 848.000
21 22:55 SHOWNIEUWS SBS 6 2,9 18,5 489.000 835.000
22 17:00 VOETBAL ED WEDSTRIJD GESTAAKT ESPN2 2,7 19,7 444.000 518.000
23 20:10 BLAUW BLOED NPO 2 2,2 7,4 371.000 575.000
24 18:28 LACHEN OM HOME VIDEOS SBS 6 2,2 10,0 360.000 854.000
25 19:56 VOETBAL ED FEYENOORD VOLENDAM ESPN 2,1 6,1 345.000 671.000

Dit zijn de definitieve (geconsolideerde) kijkcijfers volgens NMO, deze omvatten zowel het live kijkgedrag als het uitgesteld kijken op de uitzenddag zelf én in de zes dagen daarna. Deze cijfers worden ook wel TV Zendertotaal genoemd. Ze vallen altijd hoger uit dan de voorlopige kijkcijfers (Uitzenddag), die alleen het kijkgedrag op de dag van uitzending weergeven.

De Stichting Nationaal Media Onderzoek (NMO) (opgericht op 1 januari 2024) is een samenwerkingsverband tussen marketingbrancheorganisaties van mediabedrijven – MMA, NDP Nieuwsmedia, Audify, Vinex en Screenforce – samen met de bvA (vertegenwoordiger van adverteerders) en de bij het PMA aangesloten mediabureaus.

Definitieve Kijkcijfers

Combinatie van kijkcijfers op de dag van uitzending en uitgesteld kijken tot en met 6 dagen erna.

KDH: Kijkdichtheid

Het percentage van de doelgroep dat gemiddeld naar het programma heeft gekeken.

MADL: Marktaandeel

Het aandeel van het programma binnen het totale kijkerspubliek van de doelgroep.

GEM: Gemiddeld aantal kijkers

Het gemiddelde aantal mensen dat het programma heeft bekeken (gebaseerd op kijkdichtheid).

TOT: Totaal aantal kijkers

Aantal personen dat minstens één minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).