vrijdag 7 november 2025
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:08 HOLLANDS GOT TALENT RTL 4 8,2 26,6 1.361.000 2.265.000
2 20:29 2 VOOR 12 NPO 2 7,9 24,7 1.315.000 1.458.000
3 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 7,3 24,1 1.209.000 1.590.000
4 21:38 VANDAAG INSIDE SBS 6 6,3 22,9 1.055.000 1.573.000
5 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 5,8 21,5 964.000 1.142.000
6 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 5,6 31,5 931.000 1.091.000
7 18:36 RTL BOULEVARD RTL 4 5,3 25,6 883.000 1.485.000
8 18:31 EENVANDAAG NPO 1 5,1 25,6 842.000 1.150.000
9 18:17 EDITIE NL RTL 4 4,5 25,6 742.000 939.000
10 20:30 FAMILIE GILLIS MASSA IS KASSA SBS 6 4,4 14,0 736.000 1.119.000
11 19:04 CARRIE OP VRIJDAG NPO 1 4,3 17,9 716.000 1.224.000
12 19:32 BONDGENOTEN SBS 6 3,9 13,8 654.000 943.000
13 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 3,6 20,2 591.000 645.000
14 22:45 HART VAN NEDERLAND SBS 6 3,5 20,9 587.000 848.000
15 22:20 CAFE KOCKELMANN NPO 2 3,4 18,5 561.000 1.019.000
16 22:13 RTL TONIGHT RTL 4 3,3 17,7 551.000 1.469.000
17 21:04 VUURTORENVERHALEN NPO 2 3,0 10,7 500.000 864.000
18 20:36 CLAUDIA DE BREIJ WAT ALS NPO 1 3,0 10,0 499.000 1.447.000
19 21:30 NIEUWSUUR NPO 2 2,8 9,4 461.000 796.000
20 17:12 TIJD VOOR MAX NPO 1 2,8 26,9 457.000 808.000
21 23:07 SHOWNIEUWS SBS 6 2,5 20,1 416.000 728.000
22 19:12 BINNENSTEBUITEN NPO 2 2,5 10,2 415.000 568.000
23 23:17 STUDIO SPORT VOETBAL NPO 1 2,4 20,6 397.000 654.000
24 19:54 MELDPUNT ACTUEEL NPO 2 2,3 7,9 381.000 584.000
25 19:26 AUTOSPORT F1 GP SPRINT BRA KW Viaplay TV+ 2,2 7,6 371.000 732.000

Dit zijn de definitieve (geconsolideerde) kijkcijfers volgens NMO, deze omvatten zowel het live kijkgedrag als het uitgesteld kijken op de uitzenddag zelf én in de zes dagen daarna. Deze cijfers worden ook wel TV Zendertotaal genoemd. Ze vallen altijd hoger uit dan de voorlopige kijkcijfers (Uitzenddag), die alleen het kijkgedrag op de dag van uitzending weergeven.

De Stichting Nationaal Media Onderzoek (NMO) (opgericht op 1 januari 2024) is een samenwerkingsverband tussen marketingbrancheorganisaties van mediabedrijven – MMA, NDP Nieuwsmedia, Audify, Vinex en Screenforce – samen met de bvA (vertegenwoordiger van adverteerders) en de bij het PMA aangesloten mediabureaus.

Definitieve Kijkcijfers

Combinatie van kijkcijfers op de dag van uitzending en uitgesteld kijken tot en met 6 dagen erna.

KDH: Kijkdichtheid

Het percentage van de doelgroep dat gemiddeld naar het programma heeft gekeken.

MADL: Marktaandeel

Het aandeel van het programma binnen het totale kijkerspubliek van de doelgroep.

GEM: Gemiddeld aantal kijkers

Het gemiddelde aantal mensen dat het programma heeft bekeken (gebaseerd op kijkdichtheid).

TOT: Totaal aantal kijkers

Aantal personen dat minstens één minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).