maandag 3 november 2025
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 9,5 32,7 1.582.000 2.014.000
2 21:40 VANDAAG INSIDE SBS 6 7,6 25,3 1.264.000 1.801.000
3 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 7,6 37,2 1.259.000 1.434.000
4 19:04 EVA NPO 1 7,3 27,6 1.205.000 1.876.000
5 20:29 CHATEAU MEILAND LA DOLCE VITA SBS 6 7,2 20,0 1.204.000 1.622.000
6 22:07 LUBACH RTL 4 6,7 23,1 1.109.000 1.451.000
7 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 6,5 23,2 1.086.000 1.320.000
8 20:34 KAMP VAN KONINGSBRUGGE NPO 1 6,4 17,7 1.057.000 1.515.000
9 18:34 RTL BOULEVARD RTL 4 6,0 26,1 999.000 1.501.000
10 20:27 RADAR NPO 2 5,8 15,8 963.000 1.423.000
11 18:16 EDITIE NL RTL 4 5,3 26,0 888.000 1.081.000
12 18:31 EENVANDAAG NPO 1 5,3 24,8 884.000 1.211.000
13 20:32 HELP MIJN MAN IS KLUSSER RTL 4 4,9 14,1 820.000 1.353.000
14 20:02 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL 4 4,9 15,9 813.000 1.086.000
15 22:04 PAUW EN DE WIT NPO 1 4,6 18,2 759.000 1.441.000
16 21:10 OPSPORING VERZOCHT FLITS NPO 2 4,5 13,5 754.000 862.000
17 19:32 BONDGENOTEN SBS 6 4,1 14,2 685.000 1.094.000
18 21:30 NIEUWSUUR NPO 2 3,9 12,5 646.000 1.082.000
19 22:46 HART VAN NEDERLAND SBS 6 3,8 22,5 635.000 835.000
20 21:31 KVW NPO 1 3,7 11,6 622.000 937.000
21 20:28 ZEEMAN CONFRONTEERT RTL 5 3,6 10,1 591.000 1.044.000
22 17:11 TIJD VOOR MAX NPO 1 3,5 28,4 576.000 1.078.000
23 19:51 PER SECONDE WIJZER NPO 2 3,5 12,4 574.000 717.000
24 21:56 112 VANDAAG RTL 5 2,6 8,9 439.000 596.000
25 18:59 PRIJZENJACHT SBS 6 2,5 10,5 423.000 620.000

Dit zijn de definitieve (geconsolideerde) kijkcijfers volgens NMO, deze omvatten zowel het live kijkgedrag als het uitgesteld kijken op de uitzenddag zelf én in de zes dagen daarna. Deze cijfers worden ook wel TV Zendertotaal genoemd. Ze vallen altijd hoger uit dan de voorlopige kijkcijfers (Uitzenddag), die alleen het kijkgedrag op de dag van uitzending weergeven.

De Stichting Nationaal Media Onderzoek (NMO) (opgericht op 1 januari 2024) is een samenwerkingsverband tussen marketingbrancheorganisaties van mediabedrijven – MMA, NDP Nieuwsmedia, Audify, Vinex en Screenforce – samen met de bvA (vertegenwoordiger van adverteerders) en de bij het PMA aangesloten mediabureaus.

Definitieve Kijkcijfers

Combinatie van kijkcijfers op de dag van uitzending en uitgesteld kijken tot en met 6 dagen erna.

KDH: Kijkdichtheid

Het percentage van de doelgroep dat gemiddeld naar het programma heeft gekeken.

MADL: Marktaandeel

Het aandeel van het programma binnen het totale kijkerspubliek van de doelgroep.

GEM: Gemiddeld aantal kijkers

Het gemiddelde aantal mensen dat het programma heeft bekeken (gebaseerd op kijkdichtheid).

TOT: Totaal aantal kijkers

Aantal personen dat minstens één minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).